Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Renault - Thalia képes leírás - Renault.tlap.hu
részletek »

Renault - Thalia - Renault.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: renault.tlap.hu » Renault - Thalia
Keresés
Találatok száma - 5 db
Francia csók - Thalia 2008

Francia csók - Thalia 2008

Nagy döntés előtt álltam. Új autót kell vennem. A 'nagy' ladás múltam, valamint egy kis escortos 'rettenet' után elegem lett a kiszámíthatatlan használt vasakból. Sosem voltam francia-párti az új thalia viszont valamiért mégis megtetszett. Elsődleges döntés az ár-érték arány volt. A kategória legolcsóbb, ugyanakkor legjobban felszerelt autója. Kedvező gyári fogyasztási adatok, óriási csomagtartó, elfogadható megjelenés. Sokat változott-főleg külsőben-a régi thaliához képest. A fedélzeti computer pontos, megbízható, jó társ az utazásban. A kormányról vezérelhető rádió is nagyon hasznos. A 4 beépített hangszóró jól szól. A fogyasztási adatok bejáratósan városban, hidegben 8 liter körül mozogtak. 3000 km után már kedvezőbb a kép, ha pedig emellé az idő is javul akkor teljesen jó lesz. A váltó pontos, bár -lehet a bejáratás miatt- sokszor nehezen veszi az 1-est. 3000 felett jól húz, bátran lehet vele előzni. Az 1,4-es motor szerintem kell bele. Hátul lehetne tágasabb is, bár mivel kisautóról beszélünk még az is elfogadható, főleg hogy én úgysem hátul ücsörgök. Először azt hittem hogy kicsi a visszapillantó, de aztán rájöttem hogy annyira nem is. A csomagtér óriási!!!

Mozsgo oldala

Mozsgo oldala

Kedves Látogató! Köszöntelek a weblapomon! Gondolom nem véletlenül tévedtél ide, és nagyjából sejted mit is találsz majd itt, így már csapsz is valamelyik fenti gombra. Ha mégsem, engedd meg, hogy röviden bemutassam oldalamat: Ez az oldal mindenek előtt a RENAULT fantörpikus csodájáról, a THALIÁRÓL azon belül is az én gyönyörűséges THALIGÁMRÓL tartalmaz majd mindenféle fenemód érdekes információkat és képeket. Készítem mindezt azért, mert mikor is az én autómra vártam (2004.03.30.-2004.05.17.) két kézzel kapkodtam volna minden kis információért és képért, a hőn áhított masináról. Határtalan vágyamat csak két dolog tudta némileg csillapítani. Az egyik a thalia klub oldala, ahol is elég sok képet és információt találtam, a másik pedig a thalia fórum ami a fenti fórum kapocs alatt érhető el. Ezen ínséges időben határoztam el, hogy én bizony megosztom hasonló sorsú társaimmal a tapasztalataimat és fotóimat, hátha így egy kicsit enyhíthetek a keserű várakozás okozta gyötrelmein. Tehát ennek szellemében nézzük, mit is találsz itt.

Teszt:Thalia 1.5 dCi Expression

Teszt:Thalia 1.5 dCi Expression

2500 Thalia eladását tervezte a magyar piacon 2001-ben a Renault, ám az autóból több mint 6200 fogyott. Nem csak hazánkban, hanem a többi speciális piacon is jól szerepelt a Thalia, ahol forgalmazták. A francia gyár felismerve az autóban rejlő további lehetőségeket, 2002-re felújította a Thaliát, amely így már jobban illeszkedik a Renault arculatba. Az első generációs Thalia kifejezetten árával akart versenyképes lenni, ennek megfelelően a felhasznált anyagok minősége elmaradt a Clioétól és mindössze kétféle motorral volt rendelhető. Az előd sikerének köszönhetően a megújult modell már nagyobb vásárlóréteget céloz meg. 2002-től rendelhető az autó 105 lóerős, igazán sportos menetteljesítményű 1,6-os motorral és egy igazán gazdaságos 1,5 literes dízel erőforrással is. Emellett szélesebb felszereltség választékkal választható az autó. Mi az 1461 köbcentis dízelmotorral szerelt Thaliát teszteltük. Az első generációs Thalia is az akkori Clio frontrészével büszkélkedhetett, így kézenfekvő volt, hogy a második generáció is a Franciaországban készülő testvérhez nyúl segítségért. Ennek megfelelően a megújult Clio modern fényszóróit kapta meg az autó.

Thalia Teszt

Thalia Teszt

Megjelenésekor alaposan felforgatta a hazai piacot a Renault Thalia, és azóta is tartja kedvező helyét az eladási listákon. Mi lehet az autó titka, miért kedvelik annyira a vásárlók? A válasz cikkünkből kiderül, de tekintsük át először a modell eredetét. Mint formájából is kitűnik a Thalia a (már leköszönt) Clio áttervezésével készült, fejlesztésekor francia és török mérnökök működtek együtt. Az előbbieket megértjük, de hogyan kerültek képbe az utóbbiak? A válasz egyszerű akkor, ha tudjuk, hogy a típust a törökországi Renault gyár állítja elő, s ez az üzem javasolta a kifejlesztését is. A Thalia elkészültekor igazolta a várakozásokat, s ezután több ország impotőrei is jelezték, hogy szívesen felvennék a modellt kínálatukba. Így jutott el hozzánk is. Forma A hazai piac ismerői tudják, hogy a vásárlók igencsak kedvelik a nagy csomagtartóval rendelkező, s egyúttal alsókategóriába tartozó autókat. A Thalia pontosan az ő igényeiket elégíti ki. Formatervezői egyszerű receptet használtak. A Clio által sikerre vitt dizájnhoz hozzácsatoltak egy csomagtartót. Az eredmény első látásra kicsit bumfordinak tűnik, mások szerint inkább aranyosnak, sőt egyesek még elegánsnak is találják.

Hátizsákkal mindenhová

Hátizsákkal mindenhová

Hátizsákkal mindenhová - A franciák értenek a divathoz. Elhatározzák, hogy csinálnak egy remek csinos kisautót, és tényleg. Aztán megengedik a törököknek, hogy készítsenek egy helyi igényekre szabott modellt, és megszületik Clio Quasimodo. Az eszeveszett stílusrombolásra csak a praktikum a mentség, és persze az eredmény: a Thaliát viszik, mint a cukrot. A Kárpátok közt a ráció az úr. Négy nap, 840 km. A második nap hátulról ellopták a rombuszt. Azt hittem, ebből már kinőttünk. Szomorú dolog. Persze a műveletnél megsértették a fényezést. Muszáj megcsináltatni a szervizben, mert oda a 12 évre szóló korrózióvédelmi és 3 éves fényezési garancia. Remélhetőleg nem kell az egész csomagtartót fényezni öt milliméter karcolás miatt. Az 510 literes csomagtartó a Thalia erőssége, a konkurenciákhoz képest a legnagyobb (Polo Classic - 455 l, Suzuki Sedan- 325 l, Opel Astra 5 ajtós 360 l , Opel Astra Sedan 4 ajtós 500 l, Daewoo Lanos- 390 l). A támlát a további jobb helykihasználás érdekében ki lehet szedni, bár nekünk többszöri nekifutásra sem sikerült. Én aztán nem feszegettem. Ha szorgos török kezek berakták, maradjon csak ott.

Tuti menü