Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Renault - Mégane képes leírás - Renault.tlap.hu
részletek »

Renault - Mégane - Renault.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: renault.tlap.hu » Renault - Mégane
Keresés
Találatok száma - 9 db
Megane R26.R

Megane R26.R

Az autósport számára fejlesztett, 123 kilogrammos súlycsökkentésen átesett változat született meg a Renault sportosztályán. A Megane R26.R változat, módosított és kompromisszumok nélkül a versenysportra és a száguldásra hangolt futóművet kapott, amihez természetesen egy erősített és növelt hatékonyságú fékszerkezetet is terveztek. A Mégane aszfaltszaggatójából összesen 450 darabot készítenek, és a limitált széria reprezentánsai várhatóan októbertől lesznek elérhetők. Persze ezeket a különleges autókat igen gondosan osztják majd el a Renault számára fontos piacokon. Németország például összesen 26 darabot. A Mégane top változata egyébként 230 lóerőt teljesítményű motort kapott, amihez 310 Nm-es nyomaték tartozik. A már említett 123 kilónyi súly eltüntetéséhez alkalmazott trükkök közül néhány: - szénszálas motorháztető (- 7.5 kg) - polikarbonát hátsó és oldalsó ablakok (- 5.7 kg) - alumínium keretben szénszál erősítésű ülések (- 25 kg) - extra könnyű titán sport-kipufogórendszer (nincs gyári adat)

Mégane 1.5 dci 82 LE

Mégane 1.5 dci 82 LE

Megane I ? Volt szerencsém egy Megane I-hez pár hétig az nem jött be ! Megane II ! A formája tetszett meg, aztán a megbízhatósága és hogy bammeg jól bírja .... pedig van bele rakva kilométer !! Sportosan vezetek, tehát ahol más a féken áll én még tolom az íven hogy kihúzza magát ! Bennem maradt a : ' Bal 250 Stift enyhén dob' !!- aki érti :) Kanyarban stabil a futómű kiváló. Én próbálgattam lezárt pályán mikor csúszik meg, de csak hogy ne érjen meglepetés a közúton! Gyorsulása nincs ez nem az az autó. Hajtani szoktam autópályán, persze nem állandóan és akkor is csak németbe 160-170 km/h megáll akkor is 6,5 literből ! A gázolajat néha töltögetem nem fulladt még bele, legalábbis attól a gázolajtól amit én töltögetek ! Eleinte keveselltem a lóerőt, de ha lendületben van akkor jól megy. Párszor elgyorsulok lendületből egy-két nagyvas mellett, aztán mikor rálépnek a gázpedálra szomorúan veszem tudomásul ,hogy 185-nél nyélen vége a száguldásnak! De a 160 körüli utazót még elég jól birja ! Külföldről hoztuk be az autót egy év pár hónapja 130 ezer km-rel én azóta hozzátapostam még egy 85 ezret ! Eddig összesen költöttem rá kb. 300.000 Ft-ot ! Soha nem hagyott még cserben.

Megane Klub

Megane Klub

2000. április 8. Kopi a Klub életében sorsdöntő lépésre szánja el magát. Az alábbi hozzászólásával megnyitja a 'Renault Mégane - szabd, vagy inkább ne' topicot. Õ sem sejtette, hogy ennek milyen következményei lesznek. (Tévedés ne essék, nem karosszéria-továbbképzés volt Kopi célja, de ez így sikerült neki akkoriban.) 'Egy ötajtós Renault Mégane-t szeretnék venni, de bizonytalan vagyok. Mindenféle elriasztó, vagy rábeszélő infó érdekelne. Ha igen: 1,4, vagy 1,6? (Én inkább 1,6.) Hol? Vidéken, vagy Bp. Néztem Rover 214 Si-t, Astra 1,6-ot, Alfa 146-ot, Xsara-t, De felszereltségben, (papíron lévő)menetteljesítményben a Renault tetszett. Csak semmi tapasztalatom nincs vele kapcsolatban. Egy R19-et vezettem. Hát 120-140 körül állandóan korrigálni kellett, nagyon gyatra volt az úttartása. A tulaj szerint típushiba. A kereskedő is ezt mondta, de a Mégane - szerinte - egy álom. És mi a valóság? Köszi a segítséget! ' 2000. április 22. A topic kezdetben nem igazán pezsgett, jól példázza ezt Kopi 37. hozzászólása: 'Már arra gondoltam, a Moderatorokkal bezáratom a topicot érdektelenség miatt(bár a végén mindenféleképen ez lesz a sorsa), de most megindult egy kicsit. '

Divatkirály - Renault Megane 1.9dCi

Divatkirály - Renault Megane 1.9dCi

Általános tendencia - főleg a piac legérzékenyebb szegmensében, a bő négy méter hosszú kompakt autók kategóriájában - hogy a különböző gyárak termékei műszakilag, felszereltségileg és biztonságosság tekintetében is egyre jobban hasonlítanak egymásra - és nemcsak az autógyárak költségcsökkentésre irányuló stratégiai szövetségeinek eredményeképpen. Bizonyos tudás nélkül ma már semmilyen autó nem adható el és ha egy márka mérnökei mérföldkőnek számító technikai újdonsággal állnak elő, azt a többiek viharos gyorsasággal veszik át. Két modell között a legfőbb, egyben legmarkánsabb különbséget a formaterv jelenti. Főleg olyan vásárlók körében, akik egy autóban a mindennapi használati értéket és praktikumot keresik. Nekik nagyjából mindegy, hogyan viselkedik az autó határhelyzetben, mennyire precíz a kormány egy gyors kanyarban, a futómű semleges vagy inkább alulkormányzott. Mert a legritkább esetben kerülnek olyan közlekedési szituációba, ahol ezek számítanak. A kényelem már fontosabb kritérium, de ez egyfelől nagyon szubjektív, másfelől nem olyan kérdésről van szó, amiben egy akár hosszabb próbaút során megalapozottan lehetne dönteni.

Megane Grandtour

Megane Grandtour

A Megane-család ötödik tagja kiemelkedik kategóriájából, megszeretteti a kompakt kombik szegmensét. A Renault bemutatta a Megane-család ötödik tagját is. A Berline, Coupe (teszt hamarosan!), Scénic és Grand Scénic modellek mellett immáron a Megane Grandtour, azaz a kombi is elérhető lesz itthon. A Megane kombi a Renault legkedveltebb modellje, ebből értékesítettek a legtöbbet tavaly, így érthetően újdonságokat is bevezet benne a Renault. Példának okáért először lehet automata váltót rendelni Megane-hoz (a 2 literes dízelmotor 150 lóerős változatához jár). Mivel mostanában minden gyártó szereti kihangsúlyozni környezetkímélő és környezettudatos mivoltát, megemlítjük, hogy a Megane Grandtour 8 motorja is eco2 jelölést kapott, az autó 95%-a újrahasznosítható anyagból, míg műanyagjainak 11%-a újrahasznosított műanyagból készült. Az autót a bemutatón egy 1.9-es dCi motorral tudtuk elhappolni. Ezt a motort ismerjük már innen-onnan, nagy meglepetést nem okozott. Fogyasztása roppant kedvező, normál vezetési stílusban 7 liter körül eljár városban és autópályán is - a katalógus 4.4, 5.1 és 6.2 litert állít országúton, vegyesen és városban.

Megane GT

Megane GT

Máig emlékszem a számára, a 229-es volt. Teljes, becsületes nevén Renault Megane RS F1 Team. S ámbár mindössze egy hétig használtam, a memóriámba örökre beírta magát. Sőt, szenzációs turbómotorjának, kezes futóművének és mindennapi használhatóságának köszönhetően felkerült a TOP10-es listámra, olyan előkelő vetélytársak közé, mint az Aston Martin DB9 Volante, a Maserati Quattroporte, vagy a BMW 650i. Nem rossz egy Renault-tól, ugye? Hát, én a teszt óta mindenesetre lázasan figyelem a használtautó-kínálatot, hátha nyomára akadok egy megkímélt és a pénztárcámnak is megfelelő példánynak. Na, meg az importőrt sem hagyom békén, nem hagyok ki egyetlen alkalmat sem, hogy rákérdezzek arra, nincs-e a gépparkjukban újra egy ilyen járgány. Reménykedésem végül nem volt hiábavaló, egyszer csak várt rám a jó hír, egy hétig enyém egy - az RS-hez nagyon hasonló vezetési élményt kínáló - Megane GT. Örültem is, mint majom a farkának, aztán a gépátvételkor jött a feketeleves: ez a Megane GT dízel. Dízelmotoros sportkocsi?! Ugyan már?! 150 lóerővel?! - tört elő belőlem a csalódottság, amire válaszként csak egy sokatmondó mosoly érkezett.

Mégane RS F1 Team

Mégane RS F1 Team

Nem sikerült kiderítenem, hogy hány darab készült (készül) belőle! Ezer?! Tízezer?! Vagy esetleg ennél is több?! Tökmindegy, tulajdonképpen egy kicsit sem számít! Csak az, hogy egy hétig az enyém volt a 229-es. Pedig nem is szeretem Alonsót! Mint kiderült, annál inkább rajongok viszont a Renault Mégane RS-ért, különösen az F1 Team változatért! Na nem azért, mert limitált példányszámú, vagy, mert a spanyol pilóta és a francia csapat győzelmét éljenzi! Nem, még véletlenül sem! Az RS egyszerűen szenzációs! Tudása, egyénisége lebilincselő! Az F1 Team lebutítása már csak hab a tortán! Lebutítás?! Igen, legalábbis valamilyen szinten! Az F1 Teamet például nem lehet megvenni akármilyen színben! Összesen négyféle fényezés közül lehet választani, persze azt sem Magyarországon, mivel hazánkban hivatalosan nem forgalmazzák. Aztán meg extrákat sem rendelhetnék hozzá! Plusz nincs automata kártya, xenon fényszóró, meg ilyen hasonló vacakságok! Érdekes módon mégsem hiányzott egyik sem! Sőt! Még a fekete színnel és a feltűnő matricázással is meg bírtam barátkozni. A RS F1 Team egyszerűen úgy jó, ahogy van.

Mégane Berline 1,9 dCi Privilege

Mégane Berline 1,9 dCi Privilege

A harmadik Mégane formája nem annyira merés mint az elődé volt. Az első generáció visszafogottsága uralkodik az új generáció minden egyes részletén. Márpedig részletekből rengeteg jutott az új Mégane-ra, sok dolgot élőben az ember szeme észre sem vesz, annyira természetesnek tűnik a vonalak játéka a formával. Látszik, hogy a formatervezők alapos munkát végeztek, kapkodásnak, oda nem illő elemnek nyoma sincs. Az új Mégane folytatja a Renault új formanyelvét, kétségkívül az új irányvonal legjobban sikerült tagja lett. Az új Mégane öt- és háromajtós változata egyszerre érkezett hazánkba, így tényleg csak a praktikum, vagy a sportosság dönti el, ki melyiket választja. Akinek családja van, mindenképpen hajlik majd az ötajtós (Berline) használhatóságára, belső méreteire, hiszen a háromajtós modell nem túl praktikus belső terével ellentétben a Berline majdnem minden szempontból jól teljesít. Az új Mégane tengelytávja az elődhöz képest 15 milliméterrel lett nagyobb; bár ez nem igazán érezhető, főleg a hátsó sorban, azért kihatott az egész utas- és csomagtérre. Szemből a Laguna-ra hasonlít nagyon a Mégane III, aminek a fényszórók formája és a lökhárító kialakítása tehető felelőssé.

Mégane RS: kigyúrt coupé

Mégane RS: kigyúrt coupé

A http://www.okauto.hu/ oldalon aktuális autós hírek, új és használt autók tesztjei, hasznos tanácsok használt autók vásárlásához, szerviz tanácsok - tippek, alkatrészek leírásai, autós hifi és navigációs berendezések tájékoztatói, egyedi háttérképek, videók, autós találkozók összefoglalói várják az oldal látogatóit.

Tuti menü