Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Renault - Egyéb képes leírás - Renault.tlap.hu
részletek »

Renault - Egyéb - Renault.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: renault.tlap.hu » Renault - Egyéb
Keresés
Találatok száma - 17 db
Scenic Ii. 2003

Scenic Ii. 2003

-Nagyon szeretem a praktikusságát és a variálhatóságát. -Jó a fogyasztása egy tank 1100km is lehet persze akkor óvatosan tolod. -A sok kis polc és rekesz (mindennek jut hely ilyet nem találsz a kategória társaknál! -A elektromos könyöklőjét(tapsifülest)nagyon szeretjük Minden belefér valamint az ajtóba és a padlóba rejtett rekeszeket...Óriási Hibák: Sok helyen nagyon vékony műanyagok. Az autó a gidres-gödrös úton nyikorog és recseg. Az első toronycsapágyak ez egy kicsit bosszant(60000Km alatt kétszer csere-jó hogy gariba de??? Hibalista - Gázolyaj szivárgott a szelepfedélnél 4000kim után bár ezt hamar orvosolták.(kicsit megijedtem!!) - Első toronycsapágy kétszer(24000, 54000.)Gariba csere TIPUSHIBA!! - Jobb első ajtó zsanér elrepedt.(Kis műanyag Gari csere???? Ide hordtam szervizbe Renault Bamgartner Kőbányai út. Budapest kicsit lassabb körülményesebb de mintha javulna.. Talán ezért is az 5 Értékelése: 5

Grand Scénic 1.9 dCi Privilege

Grand Scénic 1.9 dCi Privilege

4 évvel a Zafira után a Renault is elkészült 5+2 személyes kompakt egyterűjével. A Grand Scénic a tesztelt változatban nagyon barátságos és kiegyensúlyozott autó. Valaki egyszer egy mondatban próbálta megfogni a német és a francia autógyártás közötti felfogásbeli különbséget. Az ökölszabály szerint a németek építenek egy jó autót, beletesznek egy embert és elvárják, hogy örüljön a jó autónak, míg a franciák az ember köré építik az autót. A Grand Scénic-ben a sokat és sokszor hangoztatott emberközpontúság valóban érezhető. Francia autós lapok tesztjeiben az egyik legfontosabb értékelési szempont az 'Élet a fedélzeten', amiben a francia autók jellemzően jók. A Renault középnagy egyterűje sokoldalúsága, átgondoltsága, a jó ötletek garmadája miatt megkapná tőlünk a maximális pontszámot belső terére. Eltérően a VW Tourantól, vagy a Toyota Corolla Versótól, a Renault két modellel fedi le az 5 illetve 5+2 személyes egyterű kategóriát. A Grand Scénic lényege a sima Scénic-hez képest 23 centiméterrel megtoldott hossz, amiből 5 centit tesz ki a tengelytáv gyarapodása. Ezt a Renault 2 kiegészítő ülés elhelyezésére, illetve a csomagtartó megnövelésére használta ki.

Scénic és Grand Scénic 2006

Scénic és Grand Scénic 2006

Az ötüléses Scénic és a hétüléses Grand Scénic mellett újabb taggal bővült a Renault kompakt egyterű családja, a modellfrissítéssel egyidejűleg megérkezett a Grand Scénic ötüléses kiadása. Mindez ugyan nem jelent forradalmi változást az eddigi palettához képest, azonban az új modell ötvözi a korábbi változatok erősségeit, vagyis hatalmas méretű csomagtartóval, és kiemelkedő rakodási lehetőségekkel rendelkezik a szegmensében. Ráadásul a modernizáció számos stílusbeli változást eredményezett, mostantól a francia buszlimuzinok új színválasztékkal és mívesebb belső térkiképzéssel kerülnek le a gyártósorról. Dizájnja az eddigi Scénic irányzat továbbfejlesztése, ugyanakkor a V-alakú hűtőmaszk és a szélesebb levegőbeömlő miatt sokkal modernebbnek hat. A fényszórók is az utolsó divat szerint készült, elöl elliptikus halogén vagy xenon egység világítja meg az utat, a hátsó lámpák LED-es megoldásúak. Felszereltségtől függően két, újfajta dísztárcsa és négy, frissen tervezett alumínium keréktárcsa rendelhető. A 'teljes fényezés' opció esetén a lökhárítók és az oldalvédő díszcsíkok megegyeznek a karosszéria színével, míg a légbeömlő nyílást szaténfényű díszléc teszi hangsúlyossá.

Családi versenyautó!

Családi versenyautó!

Az ötödik Espace-m, 18 év alatt. Gondban voltam a választásnál, hogy melyik motorral válasszam. Dízelekkel sok gond van, az 1,9 gyenge, nem bír el 1,8 t-val+7 fő+csomagok+tetőbox, a 2,2 öregecske sok komoly hibával, 3,0 V6 rossz a hűtése, ezért reped a hengerfej stb. Az új 2,0 már megbízhatóbb, de még horror az ára. A benzinesek közül a 2,0 T közel annyit eszik mint a 3,5 V6. Csak egy motor lánchajtású a 3,5 V6, Nissan váltóval, motorvezérléssel. (már megspóroltam 400 e Ft-ot) Az év motorja volt 2003-ban és sportos tulajdonságokkal bír, hiszen ez a blokk van 350 Z, Infiniti Fx, Nissan Murano-ba is. Mivel minimum 3 évig tartok egy autót fontos, hogy megbízható műszaki állapotban legyen. Nagyon kevés van az országba ezzel a motorral. Jellemzően viszonylag keveset futott példányokat árulnak, erősen áron alul. Találtam egy fullos változatot gyári DVD-vel, kevés km-el. Sokkal komolyabb mint a III-as. A fütőmüve, váltója fényévekre van a régi Espace-tól. Sokkal csendesebb. (A III-as még megvan, ezért felváltva vezetem a kettőt.) Egyetlen negatívuma a tükör elhelyezése, ami sokkal jobb volt a III-on. Nos, a menettulajdonságok döbbenetesek, 8,1 sec 0-100 km/h, végre 225 km/h.

Jubileumi különkiadás: Renault Espace

Jubileumi különkiadás: Renault Espace

Negyedszázados évfordulóját ünnepli idén a Renault Espace, ennek apropóján a francia gyár limitált szériás modellt dob piacra az egyterűből. Edition 25th néven különkiadást dob piacra a Renault az Espace-ból, a mindössze 150 példányban készülő széria az egyterű negyedszázados évfordulója előtt tiszteleg. Mindkét karosszéria-változatban elérhető a jubileumi modell, az Espace-ba a kétliteres dízelmotor 150, a hosszabb tengelytávú Grand Espace-ba 173 lóerős verziója kerül. Szinte minden létező extrát bezsúfoltak a különkiadásba a franciák, a kárpitozás bőr, a kabin nappali világításáról pedig 2,16 négyzetméteres üvegtető gondoskodik. Monitorok kerültek a fejtámlákba, hogy a hátsó ülésen ülők DVD-nézéssel üthessék el az utazással töltött időt, a hang a rendszerhez mellékelt, két darab vezeték nélküli fejhallgatóból érkezik. Része a csomagnak a színes képernyős navigációs rendszer is. Kívülről a 17 colos alufelnikről, illetve a B oszlopba nyomott "25th" feliratú logóról lehet felismerni a különkiadást, amelynek további különlegessége, hogy külső visszapillantóit metálfeketére fényezték.

Kangoo 1998

Kangoo 1998

Céges autóként egy Kangoo Expresst használtam , gond nélkül bele raktam 80000 km-t 2 év alatt, gondoltam családi autóként is jó lesz majd egy.Otthonra 68 lóerőset vettem , nem tudom miért , elkapkodtam a választást, másnap hiába akartam korrigálni, már nem tudtam. A 82 lóerőshöz képest sokkal erőtlenebb , de lehet vele normálisan közlekedni. Az előzést jól meg kell gondolni, de nem gáz. Fogyasztása rendben van , 4 év alatt soha nem lehetett 6 liternél többet megetetni vele, megpakolva , családdal, klímával 5,5. Na jó télen 5,6. Hibalistáját meg lehet nézni, a baj az, hogy olyan dolgok romlanak el , amelyek más Renault kocsikon is elromlanak, egyértelmű, hogy gyenge alkatrészeket építenek az autóba. Ha nem spórolna ennyire az alkatrészeken a Renault , nagyon jó kocsi lenne. Eddigi hibái ellenére szeretjük,( nem tudom miért, talán a kényelme és fogyasztása miatt, belül zárható rekeszek a tetőben, mint a repülőkön, meg jól rálátni a forgalomra) 3 gyerekkel használjuk , bár le fogjuk cserélni, mert hátul már szűk a kölköknek. Gondolkozom az új Kangoon..., de bizonytalan vagyok. Hibái ellenére soha nem éreztem azt, hogy cserben hagyna. Hibátlan autó meg nincs.

Új Kangoo

Új Kangoo

A tágas és sokoldalú Kangoo hatalmas sikert aratott, és több mint 2300000 példányban fogyott megjelenése óta. Az új Kangoo még jobban megfelel a családi elvárásoknak: továbbra is a bevált Kangoo alapokra építkezik, és azok optimalizálásával minőségi, komfortos és praktikus autót hozva így létre. A fejlesztési költségek szinten tartásának és a beruházási költségek csökkenésének köszönhetően, az új Kangoo hasonlóan versenyképes áron kerül piacra, mint az eddigi Kangoo modellek. Az új Kangoo Franciaországban készül, a jelentősen modernizált MCA Maubeuge üzemben. Európa egyik legtermelékenyebb üzeme ez a kishaszongépjárművek szempontjából, a legelső Kangoo ugyanitt készült. képgaléria A 4,21m hosszú Új Kangoo modern, barátságos és vidám hatást kelt. Rövid, vaskos orr-része elegendő teret hagy a tágas, fényes utastér számára, amelyet tovább erősít a meredeken döntött, MPV-típusú szélvédő. Mindegyikben megtalálhatók a hatalmas ajtók, amelyek részletesen átdolgozott belső térre nyílnak. képgaléria Az új Kangoo kiemelt fontossággal kezeli a kényelmet és a rugózási komfortot. A még jobb gördülési kényelem érdekében számos dolgot továbbfejlesztettek.

Kangoo 1.6 16V 4x4

Kangoo 1.6 16V 4x4

A Renault Kangoo összkerék-hajtású változatának praktikuma összemérhető a BMW X3 vagy Porsche Cayenne jellegű presztízsautókéval. Presztízse persze nincs, ezért egészen más vevőkört vesz célba, viszont azok árának töredékéért kapható. Szóval komoly észérvek szólnak mellette, ráadásul ügyesen játszik a szív húrjain is. Hegyen lakunk, négyen vagyunk, síelni járunk, autót keresünk. Összkerék-hajtásút, tágasat, variálható belső terűt. Melyiket válasszuk? Tisztelt érdeklődő, a válasz attól függ, hogy vannak-e még további szempontjai is. Ha igény a tekintélyes megjelenés, az autóban kifejeződő rang, ha a márkaválasztással is jelezni kell, hogy ön nem akárki, vagy ha egyszerűen csak ott a bibi, hogy el kell költeni a pénzt, különben még az APEH-é vagy az örökösöké lesz, akkor egyértelmű a helyzet: minél drágább, annál jobb. 15 és 35 millió forint között gépcsodák sora kelleti magát. Ha viszont tényleg csak ennyiről van szó, esetleg kiegészítve azzal, hogy barátságos, derűs jellegű járművet szeretnének családtagként, akkor egy lépést se tovább, itt a Renault Kangoo 4x4-es változata.

Furgonból ikon

Furgonból ikon

Végy öt tábla lemezt, készíts belőlük valamiféle dobozt, ami hátul jó nagy, és épphogy nem roskad össze, keress helyet az eredetileg farmotorhoz szánt gépészetnek az elejében, és megkaptad a Renault 4 Fourgonette-et, azaz, ahogy mindenki ismeri: az F4-et. Kevés lenézettebb autó létezett egykor, de ma az új 7-es BMW kormánya mögül integetnek neki. A Renault 4 a perverz autóbuzi féltve őrzött titka. Ugyanis a többséggel nem lehet róla beszélni. Egyfajta vákuumban mozog, az emberek egyszerűen nem vesznek róla tudomást. És nem azért, mert nem ismerik - ó nem, ez még mentené a helyzetét. Tudják jól sokan, mi ez, de levegőnek nézik, annyira nem érdekli őket. Olyan, mint Sas József a tinik körében. Tudják ki, de arra se méltatják, hogy rámondják, aranyapám, de gáz. Pedig többet érdemelne. Félek kimondani, mert tartok az össznépi dühtől: a Renault 4-et egy időben elnyűhetetlen autónak tartották. Na nem úgy, mint a Volvo 240-est vagy a fekvőlámpás Mercedest. Egészen máshogy. Az R4 úgy adta elő a dolgot, hogy két komolyabb belenyúlás között igen megbízhatóan falta a kilométereket.

Hirdetés
4 - Wikipedia

4 - Wikipedia

The Renault 4, also known as the 4L (pronounced "Quatrelle", which could be heard as "4 wings" in French), is a hatchback economy car produced by the French automaker Renault between 1961 and 1994. It was the first front-wheel drive family car produced by Renault. The car was launched at a time when several decades of economic stagnation were giving way to growing prosperity and surging car ownership in France. With the first million cars produced, on 1 February 1966, less than four and a half years after launch,[2] it was a commercial success for Renault because of the timing of its introduction and the merits if its design: it was exceptionally spacious for its size, and is one of several models that pioneered the hatchback revolution which the European motor industry underwent during the 1960s and 1970s. History The Renault 4 was Renault's response to the 1948 Citroën 2CV. Renault was able to review the pluses and minuses of the 2CV design and come up with a larger, more urban vehicle.

Renault 5 - Wikipedia

Renault 5 - Wikipedia

The Renault 5 (also called the R5) was a supermini produced by the French automaker Renault in two generations between 1972 and 1996. It was sold in many markets, usually as the Renault 5 and in North America as Le Car, from 1976 to 1986. Nearly 5.5 million Renault 5s were built. The Renault 5 was introduced in January 1972 as Renault's first supermini. Styled by Michel Boue, who died before the car's release, the R5 featured a steeply sloping rear hatchback and front dashboard. Boue had wanted the taillights to go all the way up from the bumper into the C-pillar, in the fashion of the much later Fiat Punto and Volvo 850 Estate / Wagon, but the lights remained at a more conventional level. The R5 borrowed mechanicals from the Renault 4, using a longitudinally-mounted engine driving the front wheels with torsion bar suspension. OHV engines were borrowed from the Renault 4, Renault 8, and Renault 16, and ranged from 850 to 1400 cc. Early R5s used a dashboard-mounted gearshift (the gearbox is in front of the engine) - later replaced with a floor mounted shifter. Door handles were formed by a cut-out in the door panel and B-pillar.

R35

R35

A tervezőasztalon 1935-ben született meg az R35-ös modell. A háború kitörésekor ez a típus volt az általánosan használt könnyű harckocsi a francia hadseregben. A jól tervezett és kivitelezett tankokat súlyos veszteségek érték, melynek fő oka az volt, hogy a hadvezetés szétszórtan vetette be őket, így nem lehettek ellenfelei a nagyobb egységekben támadó német modelleknek.

Opel Márkakereskedés

Opel Márkakereskedés

Opel Schiller Márkakereskedés és Márkaszerviz, Budapest vezető Opel kereskedése, Opel szerviz, opel autószalon, és opel használt autó. Minőségi garanciális Opel autók. A Schiller név az évek alatt egybeforrt az Opel márkával. Még ma is 10 emberből 9 fújja - kortól és nemtől függetlenül - a régi szlogent: 'Schiller Opel a szerviz szuper!'.

Renault tuning

Renault tuning

A http://www.oktuning.hu/ oldalon gépjárművek optikai - futómű - chip - motor - felni tuning lehetőségeinek tájékoztatója, felszerelések, baleset megelőzési hírek, tanácsok az ORFK - OBB támogatásával, autós hifi és navigációs berendezések tájékoztatói, a webáruházban különböző tuning alkatrészek várják az oldal látogatóit.

Veteránpark Renault márkatörténet

Veteránpark Renault márkatörténet

A VeteránPark portált a régi járművek iránt érdeklődők részére hozták létre. Az oldal azzal a céllal jött létre, hogy minél több információt összegyűjtsön a régi legendás, ma már veterán autókról. A típusleírások kiegészülnek az autóipar hőskorát formáló személyiségek (pl. Bánki Donát, Karl Benz) bemutatásával, illetve a veteránautós közösséggel kapcsolatos hírekkel, információkkal és veterános klublistával. Értesülhetünk továbbá arról is, hogy milyen veterános rendezvényekre látogathatunk el, az OT-vizsgák helyszíneit és időpontjait és mik az OT-rendszám megszerzésének követelményei. Ezeken túlmenően hazánk útjain forgalomban lévő veteránjárműveinek listáját is megtaláljuk az oldalon típusok és gyártási év szerinti bontásban. A VeteránPark lapjai wiki rendszerben épülnek fel. Bárki - aki szívesen megosztaná veterános tudását - szerkesztheti azokat, bejegyzéseket készíthet, valamint új adatokat, információkat és fotókat tölthet fel.

Autófólia kiemelkedő minőségben

Autófólia kiemelkedő minőségben

Autófólia Budapesten - autó fóliázás remek áron, tartós kivitelben! Fóliáink kényelmet és biztonságot nyújtanak Önnek és szeretteinek. Az autóüveg fólia árak típusonként változnak: hő- és UV-védelmet, szilánkvédelmet, ill. belátásvédelmet egyaránt tudunk biztosítani. Fedezze fel az autófóliázás új dimenzióját a SkyFol prémium termékeivel! Autóüveg fóliázás Budapesten, páratlan garanciális feltételekkel. Forduljon hozzánk bizalommal, és kérjen ajánlatot! Az autófóliázás árakról részletesen tájékozódhat honlapunkon.

Nyomkövető készülékek autójába

Nyomkövető készülékek autójába

A Company Guard professzionális eszközöket kínál flottakövetés és járműkövetés szolgáltatásához. Felhasználóbarát rendszerünk használata egyszerűen elsajátítható, használatával akár 20%-kal csökkenthető cége üzemanyagköltségei. Minden általunk kínált nyomkövető alkalmas a valós idejű helyzetmeghatározásra, valamint online vagy sms-ben riasztásokat küld Önnek a nem várt események bekövetkeztéről. A kedvező árú szolgáltatás megtérülését néhány perc alatt kiszámolhatja kalkulátorunk segítségével. Keressen minket!

Tuti menü