Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Renault linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

Renault képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: renault.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 99 db
Duna Autó Zrt.

Duna Autó Zrt.

Márkakereskedés bemutatkozása Szakmai tapasztalat: 1.5 év Működés kezdete: 2007.01.15 Alkalmazottak száma: 3 fő Évente értékesített autók száma 150 db Eddig értékesített összes gépjárművek száma: 229 db Szalon alapterülete: 430 m² Márka múltja a cég történetében: Kiemelkedő a Flottaértékesítés a széles palettának köszönhetően Márka mottója, filozófiája, főbb jellemzői pár szóban: Biztonság, megbízhatóság (5 csillagos törésteszt), kényelem. Az idei év az új modellek bemutatásának éve. Szolgáltatások Új gépjárművek értékesítése Használtautók beszámítása Széleskörű finanszírozási ajánlatok Teljes körű biztosítási ügyintézés Kiegészítők és tartozékok széles választéka Ingyenes internet használati lehetőség ügyfelek számára TV műsor folyamatos megtekintése Ital automaták Étterem (menüvel és napi ajánlatokkal)

Baumgartner

Baumgartner

Baumgartner Antal Úr cégét - több évtizedes szakmai tapasztalat birtokában - 1989-ben alapította Budapesten abból a célból, hogy az átalakulóban lévő, megnyíló magyar piacon méltó képviseletet kapjon az addig e piacon jelen sem lévő Renault gyár. Azért döntött a Renault mellett, mert ez az a márka, amely a vásárlók legkifinomultabb igényeinek is megfelelő áron tud eleget tenni. Az igen magas műszaki színvonalat képviselő járműveket előállító gyárat - filozófiájának megfelelően - európai színvonalon kívánja képviselni. Annak érdekében, hogy az időközben több tízezer boldog Renault tulajdonossal bővült vevőkört minél magasabb színvonalon szolgálhassa ki, Baumgartner úr 1992-ben jelentős beruházással létrehozta Magyarország legszebb és legmodernebb - első 'igazi' komplex autós szolgáltatásokat nyújtó autócentrumát Budapesten, a Renault Baumgartner Autócentrumot Az Ügyfél természetes igénye, hogy gépkocsiját folyamatosan kitűnő műszaki állapotban tudhassa. Ezt szolgálja a több száz négyzetméteres mechanikai műhely.

 Békési

Békési

A Békési-Fót Kft. története egy 1982-ben alapított magánvállalkozásra nyúlik vissza, ebből az autószerelő kisiparos vállalkozásból nőtte ki magát az egyik legismertebb Renault és Dacia forgalmazóvá Magyarországon. A Békési-Fót Kft.-t 1992-ben alapította a két tulajdonos ügyvezető Békési Mihály és Békési Mihályné. Cégünk tevékenysége fokozatosan bővült, megfelelően a piac, és a hazai sajátosságok elvárásainak. Munkánkban nagy mértékben támaszkodunk munkatársaink tudására és szakértelmére, valamint az évek alatt felhalmozódott nem kevés tapasztalataikra. Kft-nk a meglehetősen nagyszámú partnerei megelégedésére végzi tevékenységét. Vezetési pontjain gyakorlott, céghez hű munkatársak dolgoznak. A vállalat 50 dolgozójából 30 fo 7 évnél régebben, ebből 20 fő pedig hét évet meghaladó munkaviszonnyal rendelkezik. - Új- és használt személyautók értékesítése, - Kárfelvétel, kárügyintézés, - Új- és használt kishaszonjárművek értékesítése, - Csereautó szolgáltatás, - Hitelügyintézés, hitelközvetítés, - Bérautó szolgáltatás, - Flotta eladás, - Autómentés, segélyszolgálat 0-24h - Garanciális és egyéb javítás, - Műszaki vizsgáztatás.

Budapest

Budapest

Twingo Design Az Új Twingo trendi, fürge, városi kisautó kinézetével nem maradhat észrevétlen! A GT verzió esetében az Új Twingo sportos temperamentumát a GT felirattal díszített lökhárító, 15''-os alufelni és krómozott kipufogócső gazdagítja. Ne feledkezzünk meg a színezett ablaküvegekről*, a hátsó légterelőről és az ezüstszürke tükörházakról sem. A belső térben fordulatszámmérő, valamint bőrborítású sebességváltó gomb és kormány erősítik a GT érzést. * Opcióként rendelhető Praktikus megoldások Az Új Twingo tökéletesen alkalmazkodik a városi környezethez: könnyen kezelhető és kompakt! 3,6 méteres hosszával könnyedén lavírozgat a városi forgalomban. Kerékabroncstól függően 9,75 és 10,4 m közötti fordulókörével, az Új Twingo minden városi dugóból könnyedén meg tud szökni. Az Új Twingo aszferikus visszapillantótükrei szélesebb látómezőt biztosítanak és csökkentik a holttér mértékét! Az Új Twingo átlagon felüli térélményt biztosít Önnek! A hatalmas üvegezett felületek fényességet és csodás panorámát kínálnak, utasnak és sofőrnek egyaránt! Multimédia

Delta-Truck Kft.

Delta-Truck Kft.

Cégünket, a Delta-Truck Kft.-t, 1991-ben azzal a céllal alapítottuk, hogy kiemelkedjen a szektorban akkor még nem általános szolgáltatásokkal, leendő ügyfeleinknek valós megoldásokat nyújtsunk. Az alapítók, a fuvarozás és szállítmányozás területén több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik kezdettől fogva e vezérgondolat szellemében cselekedtek. Ennek köszönhető, hogy ma már több haszonjármű márkát képviselünk, félpótkocsi kínálatunkban minden elképzelhető felhasználási területre könnyen megtalálható a megfelelő jármű és szervizeink pontos, szakszerű munkájukról váltak méltán elismertté. Ráadásul finanszírozási- és szolgáltatáscsomagjaink az igények széles skáláját lefedik, legyen szó használt járműhöz kötött Casco biztosításról vagy éppen hosszú távú járműbérlésről. Éppen ebben rejlik cégünk sikerének egyik kulcsa! Igyekszünk ugyanis - mottónknak megfelelően - mindenki számára megoldást kínálni. Legyen szó akár 3,5 tonnás városi kis áruszállítóról, komplett negyven tonnás megengedett össztömegű nyerges szerelvényről vagy éppen billenőplatós építőipari járműről, nálunk a megoldás!

Fer és Erika Bt

Fer és Erika Bt

Érden már 10 éve vagyunk jelen. 30 éves szakmai gyakorlattal, mestervizsgával vállaljuk renault típusú gépkocsik teljes körű szervízelését. zöldkártya vizsgáztatás klímatöltés s zélvédőcsere lakatos-fényező munka futóműműszeres állítás Amíg szervizünkben várja autója javulását, hozza el kis kedvencét állatkozmetikánkba. Gyári és gyárival megegyező utángyártott alkatrészek beszerzése, motorok, váltók felújítása. Új ügyfeleink figyelmébe: Opel Mováró, Viváró kishaszongépjárművek teljes körű szervizelése és javítása. Fer és Erika Bt. vállalja renault típusú gépkocsik teljes körű szervizét. Plusz klímafeltöltés Renault 1.4 GTL Nos ez az első autóm...a családnak kellett egy verda ami olcsó,jó állapotú,nagy a csomija és az utastér is elég nagy. Ekkor megtaláltuk egy ismi verdáját ami éppen eladó lett... előző tulaj hozta svájcból tizenpár éve az ottani első tulajtól. Szoval én vagyok a 3. tulaja, ez látszik is. Még most is különb állapotú mint jópár fele ilyen idős nyugati verda. Szerintem megbízható,egyszer szivatott be hogy megállt, de akkor az akksi halt meg egyik pillanatról a másikra.

Teszt:  Clio 1.2 16V

Teszt: Clio 1.2 16V

A Renault Clio Év Autója címmel kitüntetett első generációja 1998-ban adta át helyét a második sorozatnak, amelyből több mint 1,9 millió darabot adtak el. 2003-ban várható a Clio harmadik sorozata, ám hogy addig se csökkenjen az érdeklődés az autó iránt, a Renault felújította a második generációt. Az alkatrészek több mint ötven százalékát érintő átdolgozással a Vel Satishoz hasonló első lámpákat kapott az autó, amelyekben a fényszórók fölé került az index. Lendületesebbé teszi a modellátdolgozás utáni Clio külsejét a motorháztetőt kettéosztó él. Méreteiben nem változott az autó, hossza 3773 milliméter, szélessége 1639 milliméter. A vezess.hu szerkesztősége a Clio 1.2 literes, 16 szelepes, 75 lóerős motorral szerelt változatát tesztelte. A Dynamique felszereltségű autó a Renault Sport kollekcióba tartozott, így sportos extrák is az alapfelszereltség részét képezték. 15 colos könnyűfém felnikkel értékesítik a Clio ezen típusát 185/55 R15 gumikkal, amelyek remek útfekvést és a kisautók átlagánál gyorsabb kanyarodást tesznek lehetővé. A szélesebb gumiknak azonban magyar utakon megvan a hátrányuk is.

Teszt: Clio 1.5 dCi

Teszt: Clio 1.5 dCi

A Renault-n kívül alig találni a Clio osztályában kis dízelmotort. A nyáron alaposan felújított Renault Cliót 1,5 literes közös nyomócsöves dízelmotorral próbáltuk ki.A Renault nyáron hajtott végre alapos modellfrissítés kisautóján, a Clión. Az 1998-ban bemutatott Clio új orr- és farkialakítást kapott, belső kidolgozása sokkal igényesebb lett, biztonsági felszereltsége a kategória etalonjává emelte és egy modern dízelmotor is felkerült a motorpalettára. Korábban már kipróbáltuk az új Clio háromajtós változatát 1,2 literes benzinmotorral, most a dízel van soron. Az 1,5 literes közös nyomócsöves dízelmotor kétféle teljesítménnyel létezik, hazánkba azonban egyelőre csak a gyengébb, 65 lóerős dízelmotorra szerelt változatok érkeznek. A két és feledik Clio legjellegzetesebb pontja a hatalmas lámpákkal és nagy hűtőráccsal figyelemfelkeltővé tett orr-rész. A tanulmányautóból szériává avanzsált Vel Satis és Avantime nagy Renault-któl érkező lámpák előbb-utóbb a teljes Renault modellpaletta jellegzetességévé válnak majd. A hátsó lámpatestek is módosultak, de itt a különbség nem olyan számottevő. Nagyobb lett az embléma, amely magában rejti a csomagtér nyitógombját is.

Totalcar - Minek ide tiptronic?

Totalcar - Minek ide tiptronic?

Minek ide tiptronic? - Amikor pár éve kihozták az új Cliót, nem tudott felizgatni. Aztán láttam egy CLIO V6-ot: 3 literes motor a hátsó ülés helyén, brutális, buldogszerű kinézet. Hatalmas kerekek, 230 ló stb. Azóta másképp nézek a kisautóra - bizony, bizony az imázs. Mert hogy nem éri meg gyártani, az biztos. Nézzük, mit tudnak a kisebb Cliók. 2,0 - drága. 1,6 - csak 3 ajtós. 1,2? Na, hagyjuk! Ha lenne egy erős 1,4-es... És meg is érkezett. Az 1,4-es motor 98 lőerővel jól hangzik, ennyi pont elég. Van automata, adaptív, meg egyebek. Legalább nem kell az amúgy sem túl jó, franciásan akadozó váltóval bíbelődni. Ha már kicsi, legyen fullos. Az RXE felszereltség: szervo, ABS, klíma, fedélzeti komputer, CD, légzsákok, motoros ez-az - pár éve ez a felszereltség igencsak a luxus osztály jellemzője volt. A hely elöl remek, hátulra inkább a háromezres motort szeretném, de azért elviselhető. A kellemes velúr bevonatú ülés magassága tág határok közt állítható. A motortérben fekete műanyag szívócsövek (polírozásos motortuning kizárva). Nagy ,,F1' felirat, ez elég vad. Szerviz húszezrenként. Indítás...: a motor halk, és gyorsan bemelegszik.

Hirdetés
Clio Sport V6

Clio Sport V6

Clio Renault Sport V6 Elsőként az 1998-as Párizsi Autószalonon mutatkozott be tanulmányautóként a Renault Sport és a TWR (Tom Walkinshaw Racing) által készített V6-ossal hajtott Clio, idén novemberben pedig már piacra is kerül Nyugat-Európában. A TWR által kis sorozatban összeszerelt autó a két ülése mögött elhelyezett 24 szelepes, 230 lóerős V6-osával és hatfokozatú sebességváltójával a Clio Renault Sport V6 egyedi jelenség. Az 1990-ben megjelent Clio gyorsan a kiskategória egyik bestsellere lett. A sikeres eladási adatokat a Clio 2 viszi tovább, melynek palettája a Renault Sport emblémát viselő változatokkal is bővült. 1998-ban a Clio Renault Sport V6 Trophy kupasorozat versenyautóin alapuló prototípus debütált, majd a kedvező fogadtatás után a Renault az angliai TWR-rel (Tom Walkinshaw Racing) együttműködve mindössze 18 hónap alatt szériaéretté fejlesztette az autót. A TWR a Renault Sporthoz hasonlóan régóta jelen van az autósportban (Arrows a Formula-1-ben) és olyan exkluzív sportkocsikat fejlesztett és gyárt, mint a Jaguar XJ 220, Aston Martin DB7 vagy Volvo C70.

 Solymár

Solymár

A Gábeli Kft. alapító tagjának tekinthető Gábeli János 1987-től mint kisiparos kezdte meg az autóiparban tevékenységét, majd a családtagok bevonásával megalapította a jelen társaságot a tevékenységében rejlő üzleti lehetőségek teljesebb körű kihasználásához szükséges jogi, vagyoni és pénzügyi keretek kialakítása céljából. A Társaság üzleti tevékenysége 1999-től RENAULT Márkakereskedés és Szerviz. A társaság statisztikai nyilvántartásba bejegyzett fő tevékenysége gépjármű-kereskedelem . A Társaság is alkalmazza a hazai piacon széles körben elterjedt gyakorlatot, hogy a kereskedés megvásárolja a vevőik használt gépjárművét a megvételre kerülő új gépjármű megrendelése esetén, valamint hitel- és lízing-lehetőséggel áll a vevők rendelkezésére. Az értékesítési tevékenység színtere az autószalon épülete és a telephely.

Kombínó

Kombínó

A szupermini kategóriában hol el-, hol feltűnnek a kombikarosszériás változatok. Volt idő (a kilencvenes évek elején), amikor a négyajtós kisautó volt a divat, de hosszú távon a hagyományos csapotthátú öt- és háromajtós formák uralmát az olcsó, praktikus felépítéseknek sem sikerült megtörniük. A kis kombik léteztek ugyan a gyárak kínálatában, de leginkább a dél-amerikai piacra tartogatták azokat. Nálunk és Európában a forma első fecskéi - mint a Peugeot 207SW, a Skoda Fabia Combi - az életstílus-kombik térhódításával jelentek meg ebben a kategóriában. A Renault eddig nem kínált a Clióból puttonyost, a Grandtour azonban nem a korlátozott anyagi lehetőségű családok szükségmegoldása, nem is csak a kevésbé tehetős régiókban, de Németországban, Angliában is forgalmazzák; kidolgozása, felszereltsége, motorkínálata egyértelműen jelzi: a Clio Grandtour praktikus életstílus kiskocsi. A karosszéria összeszerelése rácáfol az amúgy is egyre halványodó sztereotípiára a francia autók gyenge minőségéről (és ezt a következő fejezetben részletesen vizsgálandó belső kidolgozása is hangsúlyozza).

Nőrokonok szolgálati autója

Nőrokonok szolgálati autója

Nőrokonok szolgálati autója - Az első Cliók között került Magyarországra 1990-ben. Az autót annyira megkedveltük, hogy nem is akartuk eladni: végül egy családi ismerőshöz került, és ma is a szemünk előtt közlekedik. Lőjük le a cikk poénját: komoly hibajelenség 12 év alatt sem fordult elő vele. A családi Clio 1990-ben került Magyarországra, vadonatújonnan. Akkoriban az ország a rendszerváltással volt elfoglalva, és rendszert váltott az autópiac is: a régi merkúros Ladák, Skodák, Trabantok mellett megjelentek az első nyugati autók. Többnyire az NSZK roncstelepeiről, de már lehetett rendelni zsír új autókat is. Egy Baumgartner nevű maszek Renault-szerelő például akkortájt hozta be az első új Renault kocsikat. Hogy mi vette rá autóügyben meglehetősen puritán szüleimet egy akkortájt rémisztően drága (Dacia x 3) új autó vásárlására, arra már a hétvégi családi összejöveteleken sem bírnak visszaemlékezni. De hogy belenyúltak a jóba, az bizonyos.

 Szabó

Szabó

Gépjárműve számára nagyon fontos az időben történő alapos karbantartás és felkészítés. Szeretnénk felhívni figyelmét akciós ajánlatainkra, amelyben nem csak a teljes átvizsgálást, hanem az eredeti alkatrészeket is kedvezményesen kínáljuk. Szerviz akciónk keretén belül most gyári alkatrészeinket akár 30% kedvezménnyel vásárolhatja meg! Kedvező rezsi óradíjak már 3.850 Ft + Áfától!* Vegye igénybe díjmentes szolgáltatásainkat: - ingyenes diagnosztika és biztonságtechnikai átvizsgálás - ingyenes gumi-hotel szolgáltatás (gumi tárolás) - ingyenes teljes körű átvizsgálás *5 évnél idősebb autókra Felkészült szakembereink a legmodernebb gyári technológiák alkalmazásával végzik gépkocsija garanciális, és típustól függetlenül garanciaidőn túli karbantartását, javítását. Műszaki vizsgáztatást és zöldkártya készítést minden típus esetében vállalunk.

Clio III menetpróba

Clio III menetpróba

Október 3-tól rendelhető a hazai kereskedésekben a harmadik generációs Renault Clio, amit pénteken mutattak be a sajtó képviselőinek. A megújult kisautó minőség- és térérzetre is többet nyújt elődjénél, az induló ár 2,6 millió forint. Hogy miért az idézőjel? Mert az új Cliót szinte már csak jóindulattal lehet bepasszírozni a kisautó-szegmensbe, hiszen másfél centi híján négy méteres hosszal büszkélkedhet. Szép, nagy, jobb, mint elődje volt, minden adott hát, hogy meghódítsa az európai piacot. Be kell valljam, eleinte nem tetszett a Clio III. Kicsit fintorogva, hümmögve nézegettem az első nyilvánosságra került fotókat, s még a hazai premieren is ferde szemmel pillantgattam az új Renault-ászra. Azóta viszont valami megváltozott; magam sem tudom, mi történhetett velem, de a pénteki fejtágítón azon kaptam magam, hogy lelkesen nézegetem a különböző képeket és videókat, s várom, hogy a prezentáció mielőbb véget érjen, s kezembe nyomjanak végre egy slusszkulcsot.

Gold Cars Kft.

Gold Cars Kft.

A Gold Cars Kft. 1995 január 1-én alakult az akkori nyíregyházi Renault márkakereskedésből. A cég profilja Renault és Dacia típusú személyautók és kishaszonjárműûvek forgalmazása, mechanikai és karosszériás szervizelése és gyári alkatrészek forgalmazása, műszaki vizsgáztatás és zöldkártya készítése. Cégünk az évek során folyamatos fejlesztésen ment át, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújthassuk meglévő és leendő ügyfeleinknek. 2005-ben megkaptuk az ISO 9001 minősítést (az Európai Unió és a Magyar Állam támogatásával). Látogasson el hozzánk, ismerjen meg bennünket! Reméljük önt is nemsokára elégedett ügyfeleink között tudhatjuk! - garanciális munkálatok elvégzése, - zöldkártya, - számítógépes motorvizsgálat - beállítás, - műszaki vizsgáztatás, - számítógépes futóműállítás - javítás, - lengéscsillapító mérés, - fék,- és futómű javítás, mérés, - klíma javítás, feltöltés - gépjárművillamossági munkálatok elvégzése - indítókulcsok, indítókártyák javítása - karambolos gépkocsik teljeskörű kárügyintézése,

Francia csók - Thalia 2008

Francia csók - Thalia 2008

Nagy döntés előtt álltam. Új autót kell vennem. A 'nagy' ladás múltam, valamint egy kis escortos 'rettenet' után elegem lett a kiszámíthatatlan használt vasakból. Sosem voltam francia-párti az új thalia viszont valamiért mégis megtetszett. Elsődleges döntés az ár-érték arány volt. A kategória legolcsóbb, ugyanakkor legjobban felszerelt autója. Kedvező gyári fogyasztási adatok, óriási csomagtartó, elfogadható megjelenés. Sokat változott-főleg külsőben-a régi thaliához képest. A fedélzeti computer pontos, megbízható, jó társ az utazásban. A kormányról vezérelhető rádió is nagyon hasznos. A 4 beépített hangszóró jól szól. A fogyasztási adatok bejáratósan városban, hidegben 8 liter körül mozogtak. 3000 km után már kedvezőbb a kép, ha pedig emellé az idő is javul akkor teljesen jó lesz. A váltó pontos, bár -lehet a bejáratás miatt- sokszor nehezen veszi az 1-est. 3000 felett jól húz, bátran lehet vele előzni. Az 1,4-es motor szerintem kell bele. Hátul lehetne tágasabb is, bár mivel kisautóról beszélünk még az is elfogadható, főleg hogy én úgysem hátul ücsörgök. Először azt hittem hogy kicsi a visszapillantó, de aztán rájöttem hogy annyira nem is. A csomagtér óriási!!!

Tuti menü